Cum comand:

Haute Cup este brand-ul firmei SC Triple A Coffee Distribution SRL care comercializează cafea de specialitate și produse complementare.
Odată cu digitalizarea pieței, am ales varianta unui magazin online cu un proces de comandă simplu care să economisească timp, dar în același timp să livreze aceeași calitate cu o ambalare corectă.

Comanda Cafea de specialitate - Ghid online

Informații pentru plasarea unei comenzi la HAUTE CUP

Disponibilitate
Produsele care sunt în stoc au buton activ. Produsele care au buton inactiv și nu se pot adăuga în coș nu sunt disponibile momentan. În cazul în care te interesează un produs ce nu este pe stoc, ne poți contacta pentru a afla informații despre revenirea acestuia în stoc.

Plasarea și finalizarea comenzii online:
Apasă butonul „Adaugă în coș” pentru produsele pe care le dorești – dacă nu poți adăuga în coșul de cumpărături cantitatea dorită dintr-un anumit produs, înseamnă că ai comandat ultimele cantități din acel produs. După adăugare, finalizează procesul de comandă online apăsând butonul de Coș de cumpărături și apoi butonul ”Finalizare„. Vei fi redirecționat către pagina de informații de livrare și de facturare pe care trebuie să le completezi – apasă apoi “Plasează comanda” din josul paginii și comanda ta a ajuns deja la noi!
Completează corect datele de contact pentru a elimina orice timp în plus – imediat după, vei primi un mesaj de notificare pe adresa de e-mail introdusă de tine. De cealaltă parte, noi deja iți procesăm comanda și ajunge la tine cât de curând.

Statusul comenzii online:
Dacă abia aștepți să iți livrăm cafeaua, ne poți suna la +40 (0) 727 123 381 sau ne poți scrie pe [email protected] să verifici statusul comenzii – deși promitem că iți livrăm în cel mai scurt timp!

Coduri promoționale:
Dacă ai un cod, te poți bucura de reducerea pe care ți-o aduce dacă îl scrii în câmpul Cod de cupon din pagina Coșului sau la Checkout, în rubrica Ai un cupon?

Comandând produse din magazinul nostru online aveți garanția calității și în același timp economisiți timpul pierdut în cazul cumpărăturilor în sistemul clasic. Vă punem la dispoziție toate informațiile necesare pentru a alege produsul cel mai potrivit pentru dumneavoastră. Vă recomandăm să vă creați și un cont, pentru a vă putea oferi o experiență de navigare cât mai bună.

Ne poți suna pentru a comanda direct la: 0727 123 381 sau 0744 950 981.

Dacă alegi livrarea prin curier, se aplică taxele menționate mai jos.
Dacă dorești să ne vizitezi și să ridici chiar tu comanda dintr-o locație Haute Cup, sună într-una din cele trei locații și întreabă-ne despre stocul disponibil, respectiv când ai vrea să o ridici. Bineînțeles, sperăm să ai timp și de prepararea unei cafele.

Poți comanda online, direct pe e-mail, folosind adresa [email protected].

Vom avea nevoie de următoarele date de la tine:
– Numele sau firma pe care dorești să faci comandă
– Adresa de livrare (și adresa de facturare dacă este cazul)
– Numărul de telefon
– Numele sau numărul produselor și cantitățile dorite.

Factura este emisă atât pentru comenzile pe persoană juridică, cât și pe persoană fizică, atât în punctele de ridicare, cât și pentru colete.
Factura atașată coletelor este emisă fără chitanță – grație contractului cu firma de curierat, rambursul comenzilor fiind virat direct în contul colector bancar, iar astfel chitanța valabilă este cea emisă de curier în momentul predării coletului.
În cazul în care dorești o comandă împărțită în două sau mai multe facturi, trebuie să ții cont de faptul că fiecare factură înseamnă un colet separat. Astfel, două facturi înseamnă colete diferite, care se supun individual condițiilor de livrare.
Pentru comenzile plătite prin OP (Ordin de plată), în momentul în care procesăm comanda îți trimitem factura pe adresa de email introdusă în fișa de comandă. După ce ai efectuat plata în baza facturii și ne trimiți dovada plății ca răspuns la e-mailul în care ai primit factura, comanda ta este în curs de livrare.

NB: În cazul în care pierzi chitanța, firma de curierat prin care ai ales să îți fie livrat coletul este cea care îți poate oferi o copie după chitanță. În cazul în care pierzi factura, contactează-ne pentru a-ți trimite o copie după aceasta.

La comanda dumneavoastră se aplică taxele de transport după regulile menționate aici.

Echipa noastră procesează comenzile de îndată ce ajung la noi și livrăm către tine în cel mai scurt timp posibil. Produsele sunt livrate direct la adresa menționată in comanda.

Click aici pentru mai multe informatii.

Plata comenzilor online se poate realiza prin următoarele modalități:

  1. Plata securizata online cu Cardul VISA sau MasterCard.
  2. Plata cash sau cu cardul (prin POS) la ridicarea din locațiile noastre.
  3. Plata ramburs, în momentul în care produsele ajung la tine.

Plata prin virament bancar în contul IBAN: RO15BTRLRONCRT0412750101 deschis la Banca Translivania (comanda pleacă spre tine după ce primim confirmarea plății).