Cum comand

Cum comand la HAUTE CUP

www.hautecup.ro este magazinul virtual al firmei SC Triple A Coffee Distribution SRL ce comercializează cafea de specialitate și produse complementare. Comandând produse din magazinul nostru online aveți garanția calității și în același timp economisiți timpul pierdut în cazul cumpărăturilor în sistemul clasic. Vă punem la dispoziție toate informațiile necesare pentru a alege produsul cel mai potrivit pentru dumneavoastră. Vă recomandăm să vă creați și un cont, pentru a vă putea oferi o experiență de navigare cât mai bună.

Comanda Cafea de specialitate - Ghid online

Informatii pentru plasarea unei comenzi la HAUTE CUP

Disponibiliatea produselor:
Produsele care sunt în stoc au buton activ. Produsele care au buton inactiv și nu se pot adauga în coș nu sunt disponibile momentan. În cazul în care vă interesează un produs ce nu este pe stoc, ne puteți contacta pentru a afla informații despre revenirea acestuia în stoc.

Plasarea și finalizarea comenzii online:
-Dacă doriți să comandați online, apăsăți butonul „Adaugă în coș” pentru produsele pe care doriți să le achiziționați. Dacă nu puteți adauga în coșul de cumpărături cantitățile dorite ale unui anumit produs, înseamnă că ați comandat ultimele cantități din acel produs. După ce ați terminat de adăugat în coș toate produsele pe care doriți să le cumpărați, finalizați procesul de comandă online apăsând butonul de Coș de cumpărături și apoi butonul ”Finalizare„. Veți fi redirecționat către pagina de informații de livrare și de facturare. După ce introduceți aceste informații apăsați butonul din josul paginii “Plasează comanda”.
-Asiguraț-vă că ați completat corect datele de contact! Imediat după completarea formularului de comandă online, veți primi un mesaj de notificare pe adresa de email pe care ați introdus-o în formularul de comandă. Din acel moment, comanda se află în curs de procesare.

Statusul comenzii online:
Dacă doriți informații suplimentare despre starea comenzii dumneavoastră, puteți să ne contactați telefonic la +40 (0) 727 123 381 sau prin email, la [email protected] în timpul programului.

Coduri promoționale:
Codurile promoționale se pot introduce în căsuța „Cod cupon”, în pagina Coșului sau în pagina de Checkout în căsuța ”Ai un cupon?”.

Numerele de telefon la care puteți suna pentru a face comandă sunt 0727 123 381 sau 0744 950 981.
Taxele de transport se aplică după regulile menționate mai jos.
Dacă doriți ridicarea comenzii dumneavoastră din una din cafenelele noastre, vă recomandăm să optați pentru o comandă cu ridicare sau să sunați la cafeneaua care vă interesează, pentru a verifica disponibilitatea stocului în locație .

Comenzile pot fi plasate de asemenea și prin intermediul E-Mailului pe următoarea adresă: [email protected].

Pentru preluarea comenzii vă rugăm să ne trimiteți:
– Numele sau firma pe care doriți să faceți comandă
– Adresa de livrare ( și adresa de facturare dacă este cazul)
– Numărul de telefon
– Numele sau numărul produselor și cantitățile dorite.

Factura este emisă atât pentru comenzile pe persoană juridică , cât și pe persoană fizică, atât în punctele de ridicare, cât și pentru colete.
Factura atașată coletelor este emisă fără chitanță – grație contractului cu firma de curierat, rambursul comenzilor fiind virat direct în contul colector bancar, iar astfel chitanța valabilă este cea emisă de curier în momentul predării coletului.
În cazul în care doriți o comandă împărțită în două sau mai multe facturi, trebuie să țineți cont de faptul că fiecare factură înseamnă un colet separat. Astfel, două facturi înseamnă colete diferite, care se supun individual condițiilor de livrare.
Pentru comenzile plătite prin OP (Ordin de plată), în momentul în care procesăm comanda vă trimitem factura pe adresa de email introdusă de dvs în fișa de comandă. După ce ați efectuat plata în baza facturii și ne trimiteți dovada plății ca răspuns la emailul în care ați primit factura, comanda dvs. este în curs de livrare.

NB: În cazul în care pierdeți chitanța, firma de curierat prin care ați ales să vă fie livrat coletul este cea care vă poate oferi o copie după chitanță. În cazul în care pierdeți factura, contactați-ne pentru a vă trimite o copie după aceasta.

La comanda dumneavoastră se aplică taxele de transport după regulile menționate aici.

Echipa HAUTE CUP înregistrează și organizează comanda dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil.

Click aici pentru mai multe informatii.

Plata comenzilor se poate realiza prin următoarele modalități:

Plata cash sau cu cardul (prin POS) la ridicarea din locațiile noastre.
Plata online cu cardul prin Mobilpay.
Plata ramburs, în momentul în care produsele ajung la dumneavoastră.
Plata prin virament bancar în contul IBAN: RO15BTRLRONCRT0412750101 deschis la Banca Translivania (comanda pleacă spre dvs. după ce primim confirmarea plății pe email).